مقدمه CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن .




فروشگاه ارتباط ,مشتری ,crm ,مدیریت ,دانلود ,مشتریان، ,مدیریت ارتباط ,با مشتری ,ارتباط با ,دانلود پروژه ,پروژه مدیریت ,پروژه مدیریت ارتباط ,دانلود پروژه مدیریتمنبع

خواهران حریری

آموزش نحوه تدريس يا پرزنت موفق و سيستم ارزيابي عملكرد ويژه مدرسين و افرادي كه پرزنت مي نمايند

الکتروفورز

اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار هاي مالي بازار پول و سرمايه بر اساس تعاليم اسلام

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

دانلود پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود نقشه اتوکدی شهرستان بوکان (آذربایجان غربی)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

فروش انواع تحقیق و مقاله برای تمامی علوم تفریحات سالم 3 نگهداری و سرویس پکیج فوکس نیوز |دانلود آهنگ خبر ،فیلم،عکس ،اخبار تعطیلی مدارس،فال نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید مرکز خرید افزودنی های بتن تلگرام نیوز stevieq40p News هتل آریا مشهد